Acil çalışanlarının hepsine verilecek olan eğitim programın açılışını yapan İl Sağlık Müdürü, kişiler arası iletişim kurma yetisinin sağlık alanında normalden 2 kat önemli olduğunu kaydetti.
Genellikle hastayla ilk karşılaşan ve onlara ilk müdahaleyi yapanların 112 Acil Servis çalışanları olduğunu hatırlatan İl Sağlık Müdürü, "Sizlerin tavır ve davranışları hasta ile yakınlarının sağlık camiasına karşı olan tavır ve tutumlarını da etkilemektedir." diye konuştu.
İl Sağlık Müdürü'nün konuşmasının ardından Eğitim Uzmanı Rahim Aladağ, acil servis 112 çalışanlarına 'Beden Dili ve Etkili İletişim' konusunda eğitim verdi.
Genellikle hastayla ilk karşılaşan ve onlara ilk müdahaleyi yapanların 112 Acil Servis çalışanları olduğunu hatırlatan İl Sağlık Müdürü, "Sizlerin tavır ve davranışları hasta ile yakınlarının sağlık camiasına karşı olan tavır ve tutumlarını da etkilemektedir." diye konuştu.
İl Sağlık Müdürü'nün konuşmasının ardından Eğitim Uzmanı Rahim Aladağ, acil servis 112 çalışanlarına 'Beden Dili ve Etkili İletişim' konusunda eğitim verdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder